5 Eylül 2007 Çarşamba

SOBE!!!

Hatasını şirinlik yaparak affettirmeye çalışan Talha! (ama gerçekten başarılı bir yöntem :D)
Sevgili Filiz beni sobelemiş
Blog âlemindeki ilk sobemiz bu bizim. Şimdiden bir teşekkür edelim Filiz teyzemize ve gelelim sobelerimize,
İlk sobe dışarı çıkarken yanımıza aldığımız 6 şey imiş.
İşe geliyorsam sadece çantamı alırım: D (içinde nadir kullandığım ama bi dünya para bayıldığım güneş gözlüğüm, evlendiğimden beri işime çok yaramayan son zamanlarda Talha’nın yerden yere vurarak şaftını kaydırdığı bir cep telefonum, oğlum doğduğundan beri bir uzvum haline gelen fotoğraf makinem, aynam, içine para koymadığım cüzdanım ve de ufak bir dikiş kutum var.)
Talha ile bir yere gidiyorsam;
1. İlk başta yerinde kıpraşan Talha: D
2. Çocuk bezi,
3. Islak mendil,
4. Yedek kıyafet.
5. Kraker, su, kek…
6. En son da sevgili kocam hehe! Onsuz adım atmam ben: D
Bakıyorum da ne kadar zorlandım bu sobede ben… İlk sobe bu, olcek herhalde o kadar dimi ama.
Düşünelim bakalım bu sobede kimi sobeleyelim… hımmmmmm!
MİNİK MELEK'İN annesi Kuaybe, İbrahim Berk’in annesi Aysun ve de Nurun pastalarını sobeliyorum. Hadi bakalım hanımlar sıra sizde…

Annesinin yolunu gözleyen Talha!


Bilgisayar möhendisi Talha!


Gelelim ikinci sobeye bu da itiraflarla ilgili.

İtiraf ediyorum, küçükken çok haşarıydım. Hep erkekleri döverdim. E sülalenin tek kızı olmak kolay değil. İnsan bir yerde kendini korumayı öğreniyor dimi ama. Kızlarla oturup bebeklerle oynamak ne demekmiş, erkeklerle maç yapardım ben. Lisedeyken acayip fa.n.atik takılıyorduk. Her gün mutlaka fa.n.atik gazetesini alır tüm futbolcuları da tanırdık.

İtiraf ediyorum, hasta numarası yaparak okuldan hep izin alırdık. Devamsızlık yapmadan bolca gezer idük. He bide lisedeyken üç arkadaş (kendileri bir önceki postta görülebilir) bi ara kabadayı olmaya karar vermiş idik. Okulda kasıla kasıla geziyorduk. Kadir İnanır’ın ceket omuzlarda hali gibi bir şeydik :D

İtiraf ediyorum, küçükken ben de bitlendim. Annemin müthiş buluşuyla psikolojim yerlerde süründüydü ah ah! Kafamıza sinek ilacı sıkar bide naylon poşetle sarardı. Bu bitlere mi eziyetti bize mi anlamadım gitti :D

İtiraf ediyorum, bir açılışta palyaçoluk yapmıştım :D (daha doğrusu mehteran kıyafetini giyip bıyık çizip erkek gibin konuşmuş idim, palyaço kıyafetimiz yoktu da :D) ufak da bir gösteri yapmış idik bizim nurun pastalarından nur ile :D sonra hiç eğitimim olmadığı halde ufak bebelere tiyatro eğitmenliği yapmıştım.

İtiraf ediyorum, ağabeyimin Almanya’dan gelen bir akrabanın verdiği kalem kutusu vardı. İçinde çeşit çeşit kalemler, silgiler olan. (Aynından benim de vardı ama ben kullanmıştım eskimişti yani) Benden saklamak için şifreli çantasına koyardı ve kaldırırdı. Ben de o yatılı kaldığı için hafta içi çantayı açar kalem kutusunu okula götürürdüm. Ama hiç kullanmazdım. Anlamasın diye… Şifresini bildiğimi hiçbir zaman öğrenemedi :D
O da benden kurtardığını zannederdi kalem kutusunu.

İtiraf ediyorum, tırnaklarımı kurşun kalemle boyar sıranın altından bakardım nasıl göründüğüne… Ben çok küçükken dedemden oje istemiştim. (Her kız çocuğu sürerdi tırnaklarına ama ben hiç sürememiştim.) Dedem de şöyle söylemişti. “Tamam, kızım alayım kaç kilo istersin :D” Adamcağız yenilecek bir şey zannediyordu sanırım.

İtiraf ediyorum, öz güvenim yerlerde sürünüyor.

İtiraf ediyorum, araba kullanmak istiyorum, güzel de sürüyorum ama erkek şoförlerin tavırlarından çekiniyorum.

İtiraf ediyorum, ev işlerinden nefret ediyorum. Ben de işten gelince ev düzenli, temiz ve de yemek hazır olsun istiyorum. Hatta ben dinlenirken bana hizmet edilsin istiyorum. İş hayatı beni erkekleştirmiş mi oluyor bu durumda: D

İtiraf ediyorum, sigaradan nefret ediyorum. İş yerinde karşı odamızı gaz odası olarak kullanan şahısları Allah’a havale ediyorum.

İtiraf ediyorum, “döncem ben sana” lafından nefret ediyorum. Hatta birkaç defa bana söyleme gafletinde bulunanlara dönme sen bana demişliğim de olmuştur.

Neyse fazla açılmışım. Annemler okursa beni bi güzel tepelerler :D
Şimdi kurbanlıkları seçme zamanı…
İlk olarak, maceralı yolculuk blogunun sahibesi sühendan, sonra ömertarık’ın annesi hafsa ve de son olarak sevgili minik’in annesi mısır patlağını seçiyorum :D hadi kızlar dökün kirli çamaşırları ortaya :D



15 yorum:

Minik meleğin annesi.. dedi ki...

Hi hii.. tek bitli ben değilim :)) Ama demiştim ya, süpermiş senin annenin yöntem.. Sinek ilacı dolu bir torba kafada.. Bence o zaman kaybetmişsin sen özgüvenini :P

Sigaradan ben de nefret ediyorum.. Hatta evlenmeden önce Ozan'a ilk sorduğum soruydu sigara içip içmediği.. İçseydi valla evlenmeyecektim..

Talha'nın annesini bekleyen fotoğrafı var ya, çok güzel yaa.. Çok da içim burkuldu niyeyse.. Bir kez daha şükrettim halime..

minik talhanın annesi dedi ki...

ben de seninle aynı şeyi düşünüyorum. annem kaybettirdi özgüvenimi ah ah!
hergün bizim eve gidiş saatimizde üzerini giydirttiriyormuş annanesine ve hemen cama koşuyormuş. ben hergün üzülüyorum. bencede çok şükret haline :D

AYSUN dedi ki...

haha alayım kaç kilo istersen demek:) Ne dedeymiş canım benim...

Bitlenen bitleneneymiş demek ki:) Artık gayet rahat anlatabilirim bitlendiğimi:)

Hafsa Tosun Hafız dedi ki...

Canım benim sen kendi kirlilerini bi güzel dökmüşsün ortaya ama sor bakalım bize bi var mı bizde öyle bir cesaret:))) Vallahi ben pek itiraf etmem, neme lazım ileriki siyasi ve mesleki kariyerimde önüme çıkarıverirler:D

minik talhanın annesi dedi ki...

anlat aysun tabi. içine attıkça dert oluyor. :D
hafsacım ilerde siyasete atılırsan zaten medya her şeyi ortaya çıkarır. en iyisimi sen şimdiden anlat da cesaretli desinler.....

AYSUN dedi ki...

Eminecim doğumgünün kutlu olsun:) Nice yılları ailenle mutlu mesut yaşarsın inşallah... Öpüyorum:)

minik talhanın annesi dedi ki...

çok teşekkür ederim aysun :D ilk tebrik eden sen oldun. eşim hala beklemede :(

Hafsa Tosun Hafız dedi ki...

İtiraf ediyorum; itiraf etme melekelerim gelişmemişşş:))

minik talhanın annesi dedi ki...

hafsa :D güldürdün beni :D
allah'ta seni güldürsün

Minik meleğin annesi.. dedi ki...

Doom günün kutlu olsun canım..

Koysana sayfaya şööle pasta, ot böcü falan.. Sabahnurun sayfasındaki yorumunu görmesem haberimiz olmayacak..

sühendan dedi ki...

sen itiraf ettin kurtuldun.bizi de bu işin içine soktun.şimdi iki çocukla birde neyi itiraf edeceğimi düşünüp durayım ben:(

minik talhanın annesi dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
minik talhanın annesi dedi ki...

teşekkürler kuaybe :D
ay msn ye yazdım kimse kutlamadı. siz taaaaaa oralardan görüp kutladınız. eşime duyrulur bu sitemim.
sühendan itiraf et aslında yazmaya üşeniyon dimi seni seni!

selin&filiz dedi ki...

bende arkadasim biti var benim niye yok diye arkadasimin yanindan ayrilmaz,onun taragini kullanirdim benimde bitim olsun diye...

Io Kkl dedi ki...

.
.
.
.
.
.
.
.
.

Related Posts with Thumbnails