14 Temmuz 2012 Cumartesi

doğum günü bebeği....

 nice yıllara canım oğlum... ömrün hep güzelliklerle, iyiliklerle, mutlulukla, huzurla, hayırla, neşeyle, sağlıkla geçsin... hep mutlu ol, hep mutlu olduğun yerde mutlu olduğun insanlarla ol... seni çokkkk seviyorum....

28 Nisan 2012 Cumartesi

Son Günlerde...





Bloğa yazı yazmayalı aylarrr aylar olmuş...  Üzerinden uzun zaman geçince insan neler yazacağını da unutuyor.

Bu süre zarfında pek çok gelişmeler oldu bizlerde.... Talha büyüdü, lafları ondan çok büyüdü. Hâlâ annesini acaip sorularıyla yan köşeye yatırmayı başarıyor maşaallah. Ben ona cevap yetiştiremezken o hem soruyor hem de kendince mantıklı cevaplar veriyor sorularına... (baktı anneden hayır yok)




 Eymen her geçen gün bizi şaşırtmaya devam ediyor.  8 günlük kendini sürüye sürüye kafasını duvara vuran Eymen 4,5 aylıkken emeklemeye 7 aylıkken ayağa kalkıp sıralamaya başladı... Bir yürürse halimiz duman anlayacağınız....



Talha'nın okulla ilişkisi çok limoni... Anaokulunun ilk gününden kendini belli etmişti gerçi...
 Eve gelir gelmez "Ben ödev falan yapmam bundan sonra ödevlerimi sen yapacaksın Anne" demişti bana... Bu tutumunu aynı şekilde devam ettiriyor... "Ne diye ödev yapayım ki ne gereği var öğretmen kontrol bile etmiyor zaten" deyip geçiştiriyor ödevleri... Daha birinci sınıfa gittiğini düşünürsek ileriki yıllarda ben tımarhanelik olurum zannımca...




Eymen efendi pek ilgi arsızı... Babayı paylaşamıyor anneyi paylaşamıyor... Yanından ayrıldığımızda ortalığı yıkıyor.  Sürekli kucak istiyor... Hep ilgi üzerinde olsun başkasıyla ilgilenilmesin istiyor... Abisini kıskanıyor... Aman Allah'ım büyüyünce nasıl olcak bu çocuk korktum birden....

Bu arada bende durumlar vahim.... Bel ağrısından iki büklüm geziniyorum.  Koltukta uzanırken Uçan Talha'nın belime doğru uçmasıyla ağır darbe aldı belcaazım... Şimdilik yatak istirahati ile atlatma çabasındayım... Doktor tedavi yapamayacağını zira bebek emzirdiğimi söylüyor... Umarım çabuk geçer zira bebeler yatan anneden pek hazetmiyor.....

ooo bayaaada yazmışım... Şimdilik bukadar olsun.... Yakında görüşmek ümidiyle....

24 Ekim 2011 Pazartesi

iki bebeli tembel bloger...



Abi kardeş


gezenti Eymen






man.ken Talha...














iki bebeli olunca nefes almaya fırsat bulunmuyor... Şuan hastayım ve çocuklar benden uzakta duruyorlar... fırsat ondan yani...

2 Mayıs 2011 Pazartesi

ZAM.AN MA.KİN,ESİ!!!



Evet uçuşa geçiyoruz!!! Kim ne zamana gitmek isterse buyursun gelsin....
.
.
.





























Talha'nın okulundan bir yazı geldi... Neymiş efenim çocuğumuzla birlikte birşey icat edecekmişiz... Düşün düşün kafayı yedim... Aklıma ne icat geldi ne başka bişi. Herşey icat edilmişti ne de olsa. Ben niye düşünüyosam....
Çektim Talha'yı kenara dedim oğlum ne icat edelim???


Talha'dan cevap gecikmedi


- Zaman Makinası yapalım anneeee...
-?????
- Araba gibi olsun, düğmeleri olsun, Gazı freni olsun... Düğmelerine basınca istediğimiz zamana gitsin....




Sanki Geleceğe Dönüş filmini izlemiş bizim bebe... En ince ayrıntısına kadar sıraladı isteklerini... Benim üstümden büyük bir yük kalktı... Kalktı kalkmasına ama bu sefer aldı beni bi düşünce nasıl olcaktı bu???




Aldık kolileri başladık eşimle kesip biçmeye :D ben yamaklık yaptım işin büyük bi kısmını eşim yaptı... Talha da yapıştırma esnasında modele müdahele esnasında bayaaaaaa bi destek verdi sağolsun..... Eşim en son isyanlardaydı... Bundan sonra bana bulaşmayın diye söylendi durdu...


Hayır benim derdim büyük... Anaokulunda Zaman makinesi isteyen bebe ilk okulda orta okulda ne ister... Offff Offfff....







28 Nisan 2011 Perşembe

Annelerrr Gününe erken kutlama...

AAAA! KİMLER VARMIŞ BURADA!!!







FORMUMA DİKKAT ETMEM LAZIM....






YARIŞALIM MI????







KAYDIRAKTAN BÖÖÖÖÖÖÖLE KAYILIR!!!










E KAYDIRAK ÖNCESİ POZ VERMEDEN OLMAZ...



























ANNECİM SENİ ÇOK SEVİYORUM!!!









BENİ SAR KOLLARINA!!!!














25 Nisan 2011 Pazartesi

Hayata 3 boyutlu bakış,,,,



Daha iyi görebilmek için 3D gözlüğe ihtiyacı varmış.... Ne diyim büyüdükçe ihtiyaçları artıyo bu bebenin....

21 Nisan 2011 Perşembe

Şükür Kavuşturana...



şükür kavuşturana....
artık kesintisiz görüşmek ümidiyle... Bu başlangıç olsun....
Related Posts with Thumbnails