31 Ağustos 2007 Cuma

Oradan, buradan, biraz da şuradan

poz verin bakiiim!!!
Merhabalar arkadaşlar…
Uzun zamandır şöyle oturup da bir yazı yazamadım. Yani bu patronlarda adamı amma yoruyorlar canım!
Yoğun geçen günler sebebiyle çok ihmal ettik buraları. Ama döndük şükür. Gün telafi etme günüdür : D
Talha bu günlerde neler yaptı neler, anlatalım da bilgilensin anneler. (Heyt! kafiyeye bak, şair mi olcem nedir?)
Zaman uzun olunca toparlamak da zor oluyor. Biraz daldan dala olursa kusura bakmayın artık!
Talha ile biz pazara gittik. Ben patlıcan seçerkene bir de baktım sepet doluyor. Meğersem annesine yardım etmeye sevdalı Talha bakmış ben güzelleri seçemiyorum iş başa düştü edasıyla geçmiş tezgâhın başına başlamış patlıcanları seçmeye…
Bunu gören anne önce ufak çapla bir sevinç çığlığı atmış, fotoğraf makinesini hala iade etmeyen dayıya hafiften saymış ve eli kolu dolu olduğu halde kalabalık olan pazarın içinde birde el şaklatmış. Beni görenler hakkımda iyi düşünmediler sanırım birden etrafımız açıldı… Niyeyse: D
Neyse efendim aldığımız gibi patlıcanları gittik domates tezgâhının önüne başladık analı oğullu seçmeye… Benim seçtiklerimi Talha Bey beğenmemiş olacak ki kendi seçtiği mükemmel şekilli, hafif desenli domateslerle yer değiştirme operasyonu yapıvermiş. (ben bunu evde fark ettim :D) neyse efendim biz ana oğul pazar yapmanın mutluluğuyla insanları yara yara (Talha tüy gibi olduğundan yaran ben oluyorum cüsse babından) attık kendimizi fırına. Ve Talha Efendi burada da centilmenliği elden bırakmadı aldı ekmeği başladı taşımaya taaaa eve kadar getirdi. (Maşaallah oğluma) Etraftan bana cıklayan gözlerle bakıldığını hissettim. “Şuna bak! çocuk kendi
boyunca ekmeği taşıyor, hanımefendi de sırıtarak ona bakıyor” der gibin bir hal takınmışlardı…

Ağır ol hanım abla! Dans mans, bozar erkek adamı!!!


Talha televizyondaki her şeyi alabileceğini düşünüyor… Çığlık çığlığa bağırarak Anne aallll! diyor. Anlattım ama anlamadı ne yapacağımı şaşırmış durumdayım. Tamam, kamyonun oyuncağını yapmışlar onu buluruz bir yerde ama ben o oynayan çocukları, suda gezinen timsahı, ağaç dallarına uzanan zürafayı nasıl alayım. (bunların oyuncağını istemiyor beyefendi, kanlı canlı olacak)
Bir de televizyon da kaydırak görünce direk babasının yanında alıyor soluğu, baba kalkkk! diyerek kapıya koşuyor. Önce ayakkabılarını almayı ihmal etmiyor tabi… Amaç belli: Parka gidilecek! Gecenin 10’unda başlayan bu durum yorgun babanın kendini feda etmesiyle bir nebze çözülüyor. (Talha’yı ancak hoplatarak atlatabiliyoruz bu durumu.)

hehe! sen anlat, ben nasıl olsa bildiğimi okuycem!

Talha bu hafta içinde benim lise arkadaşlarımla tanıştı. Teyzeleriyle hemen kaynaştı hatta bir tanesine ilk kafasını atarak muhabbeti ilerletmiş oldu. Ama uyanık teyze uf yaptın öp diyerek merhametli oğlumun duygularını sömürdü: D
S. Teyzesinin mezurasını fotoğraf makinesi zannetti. Bol bol resimlerimizi çekti. Daha sonra E. Teyzesinin telkinleriyle doğru yolu buldu çok şükür. Ha bide masada bulunan servis düğmesine sürekli basmayı da ihmal etmedi. Şükür atılmadan ayrıldık oradan: D

Gelin! gelin de boyunuzun ölçüsünü alayım!


Hehe! noldu korktunuzmu!

Talha araştırmacı bir çocuk olduğundan sürekli anne bu ne? Diye sorup duruyor.
Arkadaşlarla buluştuğumuz yerde yeşil süs bitkisi vardı.
Talha sorar: Anne bu nee?
Anne: çiçek oğlum!
Talha yineler: Anne bu nee?
Anne: çiçek oğlum!..

Cevaptan memnun olmayan çiçeğin renkli olmasını düşünen Talha ısrar eder: anne bu nee?
Sorulardan yorulmuş anne cevap verir: Ağaç oğlum!


Şimdilik bu kadar diyelim. Sonraya da bir şeyler bırakıp tez elden çekilelim…

10 yorum:

Adsız dedi ki...

çok şımartıosunuz bu çocuğu :D
ben akşama bunun ifadesını alıyım :D:D

Talha ile Eymen'in annesi dedi ki...

çocuk bizim şımartırız teyzesi hehe! sen onun ifadesini al, ben seninkini mutlaka özel olarak alırım :D

Kuaybe dedi ki...

Demek pazarda birden etrafınız seyreldi haa heh hee :))

Ben de geçenlerde gittim Yusufcukla pazara.. Ard arda savurduğu çığlıkları durduramayınca patlıcanın birini ceketime sildim iyice, verdim eline.. Eve kadar idare etti şükür :))

Talha ile Eymen'in annesi dedi ki...

iyi bari yöntemi çabuk bulmuşsun Kuaybe. :D

AYSUN dedi ki...

yaaa çocukların bu pazar maceraları süper oluyor:) Baksana talhaya artık sebze seçmeye de başlamış... Annesi neden kızıyorsun ki o şekilli domatesleri daha güzel bulmuş:P:P

Ayy birden gözümün önüne geldi. Talha ve elinde boyu kadar ekmek:) Ben de cık cık derdim emine :P:P

Ne güzel gülmüş resimlerde... Eee annesi sen de düzgün cevaplasana çocuğu. Ağaç olduğunu o biliyor senden duymak istiyor...

Talha ile Eymen'in annesi dedi ki...

:D az kaldı sizde de başlar yakında bu tarz maceralar . pazar poşetlerinde desenli sebzeler devri aysun teyzesi:D

SELIN dedi ki...

keske selinimde konussada biseyler istese biseyler sorsa gerci ozamanda biktim artik yeteeeeer derim ya hayirlisi buarada sobelendin bloguma bak FILIZ

Talha ile Eymen'in annesi dedi ki...

teşekkürler filiz, hemen yazdım itirafları :D

sakrep dedi ki...

Merhaba ,ilk defa buralara geldım Talha n cok cok tatlı MAŞAALLAH, ALLAH nazardan korusun amın,artık kabul edersen aradaıyaretıne gelırım kalın saglıcakla .

Talha ile Eymen'in annesi dedi ki...

hoş geldin sakrep, çok teşekkürler. duana aminnnnn diyorum. kabul etmek ne demek başımla beraber :D

Related Posts with Thumbnails