13 Şubat 2009 Cuma

Uçan Talha'dan Ko.l.ba.stı S.h.ow!

video

Uçan Talha'dan Tr.abz.on Ko.lba.st.ıya farklı bir yorum :D

video

15 yorum:

Mısır Patlağı :) dedi ki...

Uçan talhaya uygun bir oyun şekli olmuş wallla :) yakışır tüyyy gibi çocuk iyi zıplıyor oynuyır takla atıyorr haha tam çocukça kol basyı işte :)) çok tatlıııı

annecik dedi ki...

oh sefası olsun yakışır talhaya dök kurtlarını

denizanasi dedi ki...

oh oh oh :))) adı üstüne ucan talha :))

Rana Eslem GULMEZ dedi ki...

ha ha)))bende dun aksam rananınkını koydum)))bızımkı kız usulu popo sallama)))

Ayşe dedi ki...

ucan talha cosmus annesi cosmuuus ;) cok guzel oynuyo ya, en cok da kivrakcana takla ativerdi ya bayildim orda:)

ha bir de yetenegini kimden aldigini da anladim ;P

SENABERA dedi ki...

Süperr...:))

Metehanın annesi Şirin dedi ki...

haha ayy süpersin talha sevdim ben bu değişik kolbastıyı... maşallah yakışıklıma...sevgiler...

Bir Hoş Seda imiş... dedi ki...

Tek kelimeyle süperrrrr:)öldüm bittim.ya bu kuşa ne yediriyorsun emineciğim o ne enerji yahu kurt murt kalmadı:)))

Elif dedi ki...

uçan kolbastı olmuş bu+çok güldüm aynısını yapmış:) çok enterean bir oyunu varmış memleketinizin yemekteyizde ilk defa gördüm:)

gül dedi ki...

maşallah talha'ya
annesi daha çok çek daha çok çek
baksana oğlumuz çek dedikçe sana daha çok coşmuş

gül dedi ki...

maşallah talha'ya
annesi daha çok çek dah çok çek
baksana oğlumuz çek dedikçe sana daha çok coşmuş

zehra dedi ki...

masallah benım yakısıklıma ucarcasına oynuyor sanına uygun:))
........
sevgı gunuzude kutlarım bır omur sevgı dılıyorum
bırde kucak dolusu sevgı bırakıyorum

uçan talhanın annesi dedi ki...

mısırım patlağım, daha önce hiç kolbastı izlemedi talha :) biraz uyduruk oldu napalım :)

annecik, döktü döktü ama yinede kurtları bitiremedi...

denizanası, canla karşılıklı oynatalım bunları :)

eminecim, rana da süper oynuyo... yirim onu maşaallah...

ayşecim, başlarda daha güzel oynuyordu ben kamerayı alınca duruldu çocuğum :D yetenek kalıtsal hehehehe...

özlemcim beğenmene sevindim :D

şirin teyzesi metehanla salalım bunları piste döktürsünler...

sedacım, döktü döktü bitiremedi... bilmiyorum ki hangi yediği etkiliyo :)

elifcim inanırmısın ben daha yeni böyle bir oyunumuz olduğunu öğrendim... okadar uzak kalmışız memleketten...

gülcüm, zamane çocukları kameraya alışkın oluyo :D

zehracım özlettin kendini... umarım bebiş iyidir... hamileyken izliyorsun ya sen bu talhayı onun gibin hareketli olursa :D

rumeysa dedi ki...

yazın bunları salmalı dışarıya, açmalı oyun havasını, tepinsin dursunlar gecenin bir yarısına kadar... Enes Abi de gelelbilir belki eşlik etmeye:D Acaba bir dahaki kışa kadar durulur mu bu veletler?

Adsız dedi ki...

HTML warsa werde face e eklıyım yhaa :D

Related Posts with Thumbnails