20 Haziran 2007 Çarşamba

Talha'dan inciler


Merhabalar merhabalar merhabalar
İlk yazıdan buyana uzun bir ara verdik. Malum hem blog cehaleti hem de iş yoğunluğu :D
Tabi Talha bu arada boş durmadı. Her gün farklı şekilde şaşırttı bizleri. Bu arada ben buraya nasıl görüntü ekleyeceğim bulamadım L Neyse gelelim Talha’dan incilere

ANNESİ TALHA’YA HAYVANLARI TANITIR:
Talha’ya hayvanları tanıtmak için çiftlik hayvanlarının oyuncaklarını almıştım. Aramızda şöyle bir diyalog geçti.
Anne: Oğlum bak bu at!
Talha atı elimden alır ve atar :D
Anne: Hayır oğlum bunun adı at!
Talha yine atı alır ve atar.
Anne taktik değiştirir.
Anne: Talha bak bunlar inek, koyun, at!
Talha bu sefer hepsini tuttuğu gibi atar :D

MİSAFİR TEYZELERLE KÜÇÜK BİR ANI:
Misafir teyzeler: Aaaa! Bu çocuk sarışın aynı Almanlara benziyor!
Anne: hıhı evet. Talha’ya dönerek; oğlum mama istermisin?
Talha: Yeah! :D

TALHA VE BABASI:
Baba: Oğlum babamm desene.
Talha: babaaa!
Baba: Oğlum babamm de. Sonuna “m” koyarak de.
Talha: meeee! Babaa

Şimdilik bu kadar. byyyy

15 yorum:

Erdal dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Erdal dedi ki...

Ben Talha'nın exbabası özlem, çünkü henüz benim onun teyzesi olduğumu farkında değil ve bana baba diyor, talha'dan incilere bunu da eklemek istedim. Ben annesinin iş arkadaşıyım. Talha'nın ilk tekmelerine şahit olan malum exbaba benim! Sanırım bunu hissettiği için bana henüz teyze yerine baba demeyi tercih ediyor. Ben de ona:
Evet oğlum, ben senin babanım, diyorum. :)

Talha ile Eymen'in annesi dedi ki...

arıkovanı, sağol sonunda tüm ısrarlarıma dayanamayıp yorum yazabildin. şu baba konusunu açmasak diyorum.:D

Adsız dedi ki...

bloğunuzu daha şimdi Aysunun bloğunda gördüüm açtım ve anasayfada laleleri görünce bi selam vermek istedim zira bayılırım laleye, izninizle şöööyle bir gezip tozayım maceralarınızı :)))

Talha ile Eymen'in annesi dedi ki...

hoşgeldiniz afacan minnoşlar... laleleri bende çok severim. hatta bu sene gidip görmek için eşimle ufacık bir ikna seansı yaşamıştık :D henüz maceralarımızı yazmaya yeni başladık umarım sürekli uğrarsınız :D

Adsız dedi ki...

bizim zamanımızda blog felanmı vardı. Şimdiki gençliğe bak pöff.

Talha ile Eymen'in annesi dedi ki...

öyle güzelim naparsın. hem sende aç bi blog bende sana yorum yapayım ailece bloglanalım :D

Erdal dedi ki...

iyi ki bir blog açtı bu annen talha yedi bitirdi beni, blog da blog diye. sonunda muradına erdi de rahatladık.

Talha ile Eymen'in annesi dedi ki...

:D kıskanmayalım lütfen sizinkisi kaç aydır bakım bekliyor

AYSUN dedi ki...

haha at muhabbetine çok güldüm yaaa:) Çok akıllı bu talha çoookkk:)

Talha ile Eymen'in annesi dedi ki...

:D teşekkür ederiz aysun teyzesi iltifatınıza. çocukların zekası çok farklı çalışıyor. ama önce hayvanları öğretmek gerekiyor sanırım. :D
Talhaya topa vur diyincede eliyle gidip vuruyordu bi ara :D

Adsız dedi ki...

:D çok şiriin

Talha ile Eymen'in annesi dedi ki...

teşekkür ederiz hacer teyzesi, hoş geldiniz blogumuza :D hayırlı bir şekilde sizde yavrunuzu kucağınıza alırsınız inşaallah..

süpürgesizcadi dedi ki...

Blog blog gezerken yolum buraya düstü :) Talha'dan incileri okurken su At meselesine cok güldüm ayni seyi Büyük kizmla bende yasamistim, o "Bu ne" diye sordu bende "At kizim" dedim gitti cöpe atti :))) anilarim tazelendi sagolasin :)))

Talha ile Eymen'in annesi dedi ki...

hoşgeldin süpürgesizcadı:) çocuklar aynı yönden bakıyorlar hayata :D anılarının tazelenmesine yardımcı olduğumu bilmek sevindirdi beni :D

Related Posts with Thumbnails