19 Aralık 2009 Cumartesi

BİR KURABİYE HİKAYESİ!!!!


BİR KURABİYE HİKAYESİ :D
GÜNLER GÜNLER EVVEL TALHA İLE EVDE KURABİYE YAPMAYA KARAR VERDİK :D
TÜM MALZEMELERİ AYARLADIM ANCAK BÜYÜK BİR EKSİĞİMİZ VARDI: TARÇINNNN!!!!!
BEN FELLİK FELLİK TARÇIN ARAYIP BULAMAYINCA YIKILDIM. TALHA İLE KURABİYE YAPACAKTIK VE ÇOK EĞLENECEKTİK. BEN ÜZGÜN VAZİYETE TALHA'YA DURUMU AÇIKLADIM:
- ANNECİM ARTIK KURABİYE YAPAMAYACAĞIZ ÇÜNKÜ TARÇINIMIZ YOK MALESEF!!!!
TALHA'DAN ÇÖZÜM GECİKMEDİ:
- BU SEFERDE TARÇINSIZ OLSUN ANNE!!!
(BİZİM BEBE KIRK YILLIK AŞÇILAR GİBİN HEMEN ÇÖZÜMÜ BULMUŞTU. BEN DE ŞOK OLMUŞ VAZİYETTE SURATINA BAKTIM ÇOCUĞUN)
DAHA SONRA BAŞLADIK KURABİYELERİ YAPMAYA... BEN AÇTIM TALHA KESTİ... BEN KURABİYELERİ PİŞİRİRKEN TALHA KENDİNE AYIRDIĞI HAMURU BİR DAHA BİR DAHA AÇTI...
ARABA YAPTI, HELİKOPTER YAPTI, UZAY MEKİĞİ YAPTI, BEBEK YAPTI, BEBEK BEZİ YAPTI, BEBEK BEŞİĞİ, BEBEK ARABASI....
UZUN BİR MÜDDET OYALANDI...
EN SON ŞU CÜMLEYİ KURDU:
- ANNE ŞENİNLE HERGÜN BÖYLE OYNASAK KEŞKE!!!
KEŞKE İŞE GİTMESEN!!!











BU SON CÜMLEDEN SONRA NE Mİ OLDU!!! UZUN ZAMANDIR YAPMAYI PLANLADIĞIM BİRŞEYİ GERÇEKLEŞTİRDİM. ERTESİ GÜN GİDİP İSTİFAMI VERDİM...
TALHA SON ZAMANLARDA ÇOK BUNALMIŞTI... SİTEDEKİ EV HANIMLARINA GİDİP
- SİZ NEDEN İŞE GİTMİYOSUNUZ, BENİM ANNEM NİYE İŞE GİDİYO, BENİ SEVMİYOR MU DEMEYE BAŞLAMIŞTI...
BUNLARI DA DUYDUKÇA İÇİM ACIYORDU. SONUNDA BİR CESARET GİDİP KONUŞTUM VE ARTIK ANNELİĞE TERFİ ETTİM...
YALNIZ ŞÖLE BİR DURUM VAR... EV HANIMLIĞI NEKADAR DA YORUCUYMUŞ YAHU... İŞTEN ÇIKTIM ÇIKALI RAHATÇA BİR OTURAMADIM GİTTİ...
.
.
.
EN DİP NOT: BU FOTOĞRAFLARI ÖNCEDEN KEYFİMİZCE OYNATIYODUK YERİNİ DEĞİŞTİRİYORDUK PEKİ ARTIK NEDEN YAPAMIYORUZ...
,
,
UÇAN TALHA'NIN ANNESİ ARTIK EVDEN BİLDİRİYOR...
HOŞÇAKALIN, ESEN KALIN :D

10 Aralık 2009 Perşembe

AS.FALTTT AĞLADI BEEE!!!

video





.



.



En Dip Not:




Biz Talha ile oyun salonlarına gittiğimizde Talha jetonlu oyuncaklara binmekten ziyade bu araba yarışı zımbırtısında direksiyon sallamayı tercih ediyor... Jeton atmadan uzun bi süre oyalanıyo bununla :D Bedavadan eğleniyo :D İlerde yarışçı mı olcek nedir... Talha Ra.iko.nen :D

7 Aralık 2009 Pazartesi

TİTİZ TALHA!!!!!


Ya bi rahat bırakın da temiz havanın tadını çıkarayım...

.

.


Böyle de poz veririz. Herkesler bize bakarkene...
.
.
Anne çek artık gücüm kalmadı daha fazla tutamıycem arabayı...
.
.
.


Banyo yapmaktan yırtmaya çalışan Talha der ki:



- Kirlenmek güzeldir di mi Anne?????



.



.



Dip Not: Eh bu reklamları yapanlara saygılarımı sunuyorum. Zaten çocuğu zorla sokuyoruz banyoya şimdi de kirlenmenin güzel olduğunu ve benim bu güzelliği engellediğimi düşünmesine neden oluyorlar... Ne uzun cümle kurdum yahu :D

3 Aralık 2009 Perşembe

UZAY ÇOCUĞU TALHA!!!!

YARATIĞI KORKUTAN TALHA!!!
.
.
.

"ben büyüyünce uzaya gitcem, uzay gemisine bincem, ay dedeye gitcem, orda top oynuycam, sonra da ay dedenin üstünde oturcam :)" der uzay çocuğu Talha :)
.
.
.

YARATIĞI KORKUTAMAYINCA BİZE SARAN TALHA!!!

.

.

.

Bir ara yaratığın ağzına elini koymuştu. Kuzeniyle aralarında geçen diyalog şöyle oldu:

Kuzen: Bu konuşabilir mi???

Uzay bebesi Talha: Ağzında yemek varken konuşulmaz ki!!!

Related Posts with Thumbnails